
"بنام قدرت مطلق" سلام دوستان حسین هستم یک مسافر؛ من امروز نمیدانم که چطور شد هوس کردم بیایم پیش شما و جلسه را داشته باشم. اولاً ماه مبارک رمضان را به همه شما تبریک میگویم. امیدوارم روزه شما مفید باشد. در کنگره گفتم آنهایی که روزه میگیرند که هیچ، امّا آنهایی که اصلاً روزه نمیگیرند حداقل یک درصدی این کار را انجام بدهند. xa0کاری به مسئلهء xa0دینی عبادی و مذهبی نداریم، چون خود متد"DST" یک روزه است و اصلاً کنگره هم از ماه مبارک رمضان شروع شد و این یک الگو برداری است. xa0به همین خاطر در سال ۷۵ من مثل...
ادامه مطلب